Simulaattori

Seuralla on nyt käytössä erittäin monipuolinen simulaattori Simway Hunt (useita eri versioita). Simulaattori on erittäin moderni ja tarjoaa monipuolista viihdykettä sekä erinomaisen harjoittelumahdollisuuden ampujille. Vuokraamme tilaa yksityishenkilöille, yrityksille, seuroille jne. Ota yhteyttä lomakkeella ja pyydä tarjous.

PS. seuran jäsenille harjoittelu on toistaiseksi ilmaista. Jäsenet voivat harjoitella myös omalla aseella aseeseen liitettävän adapterin avulla.

Asennamme tilaan myös DryFire simulaattorin jonka avulla pystyy harjoittelemaan tehokkaammin  (kilpa-ampujat) esim. skeettiä.

SimWayHunt

SimWay Hunt 2016 sisältää esim. seuraavat ohjelmat:

Ruotsin Metsästäjäliiton harjoitteet , Harjoittele täydellistä riistalaukausta eri tilanteissa. Voit säätää nopeuden, lähestymiskulman ja etäisyyden. 6 eri riistaeläintä, mm. Karhu ja Hirvi!
Savikiekkolajit, Skeet , Kansallinen Trap, Olympia Trap, Kaksoistrap ja Sporting -kiekkoammunta
Villisikajahti, paljon eri vaihtoehtoja ja maastoja yhdessä tai kaverin kanssa.
Karhujahti , hyökkäävä karhu eri maastoissa.
Linnustus , sorsa, fasaani ja riekkojahti tunturilla koran kanssa.
Riistapolku, Harjoittele haulikkoammuntaa riistapolulla kauniissa metsämaisemassa.
Metsästyskoulu, riistalaukaus simulointi, karhulle ja hirvelle ja villisialle.
I.P.S.C. , pistooliammunta
Ampumarata ja liikkuvat maali, villisika, hirvirata ja jänis haulikkorata.
Tarkkuusammunta, Tarkkuusharjoittelua ulkoradalla. Valittavana on sekä harjoitus että kilpailumoodeja.
Taktinen ammunta , Perinteistä tarkkuusammuntaa sisäradalla. Valitse matka, aikaraja sekä patruunamäärä. Haasta kaverisi!

Lisätietoja: 050-3014454 / Esa
tai allaolevalla lomakkeella