Oulun Seudun Haulikkoampujat

Oulun Seudun Haulikkoampujat r.y (OSH) on 1966 perustettu haulikkoammuntaseura. Seura on saavuttanut lukuisia Suomen mestaruuksia ja Suomen ennätyksiä vuosien aikana niin nuorissa kuin aikuistenkin sarjoissa. OSH:n jäsenmäärä on tällä hetkellä noin 90, joista naisia on noin 10.

OSH:n jäsenistöön kuuluu niin harrastajia, kilpaurheilijoita kuin metsästäjiäkin. Harrastajien ikä vaihtelee reilun kymmenen ja reilun seitsemänkymmenen välillä. OSH:n jäseniä kilpailee Suomen ampumaurheiluliiton ja Suomen metsästäjäliiton alaisissa lajeissa sekä Suomessa että ulkomailla. Kilpa-ammunnan lisäksi OSH on panostanut etenkin metsästäjien vastuuntuntoisen aseenkäsittelyn tukemiseen: metsästysseuroilla on omat vuorot, minkä lisäksi metsästäjät ja muut harrastajat voivat käydä ampumassa kiekkoja aina ratavahdin ollessa paikalla. OSH on jo vuosia järjestänyt haulikkokoulun, joka on suunnattu etenkin nuorille ja naisille – aina mukaan ovat rohkeat miehetkin mahtuneet. Ohjattua ammuntaa järjestetään tilauksesta myös ryhmille esimerkiksi koululuokille tai osana työpaikan virkistystoimintaa. Ilmapiiri radalla on hyvä, kaverin perään katsotaan ja majalla on kaikille tilaa ja kahvia.

Tervetuloa tutustumaan hienoon harrastukseen!

Seuran säännöt

PDF-tiedostoOSH säännöt.pdf (5.0 MB)

JÄSENMAKSUT 2022

Vuosijäsenmaksu  85 € (sis. SAL:n jäsenyys)